• 4 millió eladott gumiabroncs 4 millió eladott gumiabroncs
  • Kiszállítás Magyarország egész területére Kiszállítás Magyarország egész területére
  • Gumiabroncs specialista 1991 óta Gumiabroncs specialista 1991 óta
  • Kiszállítás a megrendelés napján (14:00-ig) Szállítás a megrendelés napján (14:00-ig)

Általános Szerződési Feltételek a www.gekkogumi.hu webáruházhoz

Bevezető rendelkezések

  1. A Nicholtrackt s.r.o. kereskedelmi társaság, székhelye: Fiľakovská cesta 24, 98401, Lučenec, Cégjegyzékszám: 31583466, Közösségi adószám: SK2020464952, a Banská Bystrica Kerületi Bíróság Cégjegyzékében bejegyezve, Sro Osztály, Bejegyzési szám: 1131/S (továbbiakban „Nicholtrackt”) az www.gekkogumi.hu weboldal üzemeltetője, amelyen a webáruház található.

  2. Ezek az általános szerződési feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) szabályozzák a vásárló és a Nicholtrackt társaság jogait és kötelezettségeit, amelyek az interneten keresztül, az www.gekkogumi.hu weboldalon található e-shopon keresztül megkötött adásvételi szerződésből fakadnak (továbbiakban „webáruház” a megfelelő nyelvtani alakban). Az ÁSZF minden kötelezettségi viszony résztvevőjére kötelező érvényű, és a magyar jogból erednek, különösen a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről („Ptk.”) és a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, az információs társadalommal összefüggő egyes kérdésekről (elektronikus kereskedelmi törvény), valamint a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

I. cikk

Fogalommeghatározások

  1. Az e-shopon kínált áruk eladója és szállítója a Nicholtrackt s.r.o. kereskedelmi társaság, székhelye: Fiľakovská cesta 24, 98401, Lučenec, Cégjegyzékszám: 31583466.

  2. A vásárló olyan természetes vagy jogi személy, aki az e-shopon keresztül kötelező érvényű megrendelést adott le áru szállítására, fizetési kötelezettséggel. Vásárlónak minősülhet természetes személy, egyéni vállalkozó vagy jogi személy. A törvény céljaira, különösen a 2001. évi CVIII. törvény („Ptk.”) a távollevők között vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződések alapján történő áruk értékesítése vagy szolgáltatások nyújtása során a fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint, a természetes személy, aki fogyasztói szerződést köt és teljesít, és nem vállalkozói tevékenysége, foglalkozása vagy hivatása keretében jár el, fogyasztónak minősül.

  3. Az e-shop egy nyilvános hozzáférésű, internetes hálózaton elhelyezett számítógépes rendszer, amely a www.gekkogumi.hu weboldalon működik, és lehetővé teszi az áruk távolról történő megrendelését elektronikus eszközök segítségével.

  4. Az áruk minden olyan terméket jelentenek, amely az e-shop oldalain meg van jelenítve és rendelhető (azaz ára nagyobb, mint nulla).

  5. A megrendelés az a elektronikus áru megrendelés, amelyet a vásárló az eladónak küldött el az e-shopon keresztül, fizetési kötelezettséggel.

  6. A szerződés az eladó és a vásárló között létrejött adásvételi szerződés, amelynek tárgya az eladó kötelezettsége az áru leszállítására és az áru tulajdonjogának átruházására, valamint a vásárló kötelezettsége az áru átvételére és az áru vételárának megfizetésére. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a megrendelést visszaigazolja a vásárlónak. (A szerződés nem jön létre a megrendelés átvételének visszaigazolásával.) A szerződés elválaszthatatlan részét képezik ezek az ÁSZF.

  7. A szerződő felek az eladót és a vásárlót együttesen jelentik, szerződő fél bármelyik szerződő felet jelenti.

  8. A Polgári Törvénykönyv a 2001. évi CVIII. törvényt jelenti, a Polgári Törvénykönyv hatályos szövege szerint.

  9. A kormányrendelet a 45/2014. kormányrendeletet jelenti a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól, valamint a távollevők között vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződések alapján történő szolgáltatásnyújtásról szóló jogszabályok későbbi módosításaival együtt.

  10. Az árjegyzék az aktuális árjegyzék, amely az e-shop egyes termékeinél az adott pillanatban, amikor a megrendelés megerősítésre kerül, feltüntetett árakat jelenti.

  11. Az ár a megrendelt áru vételára, amely az eladó aktuális e-shop ajánlatában, a megrendelésben és a megrendelés visszaigazolásában szerepel. A vételár nem tartalmazza a szállítási költségeket, postaköltségeket és egyéb díjakat, amelyeket a vásárló külön fizet a szállítási és fizetési módnak megfelelően, amelyet a megrendelésben választott.

II. cikk

Ár

  1. Az áru mellett feltüntetett összes ár végleges, tartalmazza az aktuálisan érvényes jogszabályok szerinti áfát, és HUF pénznemben van megadva.

  2. Az eladót az e-shop oldalán az áru elküldésének és megerősítésének időpontjában feltüntetett ár köti.

  3. A szállítási díjak, az utánvételi díjak és egyéb díjak néhány fizetési mód esetében a rendelés folyamatában kerülnek feltüntetésre, az aktuálisan érvényes jogszabályok szerinti áfával együtt, és HUF pénznemben van megadva. A vásárló a rendelés folyamatában tájékoztatást kap ezekről a díjakról, és a rendelés véglegesítésével teljes mértékben elfogadja azokat.

III. cikk

Rendelés

  1. A rendelés az e-shop rendelési folyamatának megerősítésével jön létre, amikor a vásárló kiválasztja az árukat, teljesen kitölti a rendelési űrlapot, és elküldi azt az eladónak az "Rendelés elküldése" gomb megnyomásával. A vásárló tudomásul veszi, hogy az ilyen módon elküldött rendelés „fizetési kötelezettséggel járó rendelés”. A rendelés helyes és megfelelő feldolgozásához szükséges a rendelési űrlapon a kért adatok kitöltése, a vásárló azonosító adatainak megadása a vásárló típusától függően, és a szállítási és fizetési mód kiválasztása a megrendelt árukért.

  2. A vásárló a rendelés elküldésével elfogadja a megrendelt áru árát. A fizetési kötelezettséggel járó rendelés elküldése előtt a vásárló kijelenti, hogy megismerkedett ezekkel az ÁSZF-ekkel, amely tényt a jelölőnégyzet bejelölésével erősíti meg. A rendelés elküldésével a vásárló számára kötelező érvényűvé válik, és az eladóval kötendő adásvételi szerződés javaslatának minősül.

  3. Az e-shopban a rendelés elküldése után automatikusan generált és elküldött információs e-mailt kap a vásárló, amely tartalmazza az értesítést, hogy az e-shop az eladó számára feldolgozásra megkapta a vásárló rendelését. Ez az e-mail az eladó által a rendelés átvételének visszaigazolása, és nem az átvétel megerősítése az ÁSZF ezen cikkének 4. pontja értelmében.

  4. Az eladó rendelésmegerősítése az eladó által a vásárló e-mail címére küldött elektronikus üzenet vagy a vásárló által a rendelésében megadott mobiltelefonszámra küldött rövid szöveges üzenet, amely tartalmazza, hogy a rendelés elfogadása milyen mértékben vitathatatlan. Az eladó rendelésének megerősítésével jön létre az adásvételi szerződés, amely csak a vásárló és az eladó közötti közös megegyezéssel módosítható vagy egészíthető ki, hacsak a törvény vagy egyéb jogszabály másként nem rendelkezik. A rendelés megerősítése tartalmazza az eladás tárgyát képező áru nevét, specifikációját és darabszámát, az áru árának adatait, a teljes összeg adatait, az áru várható szállítási határidejét, a szállítási helyet és az eladó adatait, esetleg egyéb szükséges adatokat. Az eladó elektronikus üzenete, amelyben a vásárló rendelése nem kerül megerősítésre, elutasításra vagy el nem fogadásra, a vásárló rendelésének elutasítását jelenti.

  5. Abban az esetben, ha az eladó nem tudja teljesíteni a rendelést vagy annak egy részét a rendelés feldolgozásának időtartama alatt a legnagyobb erőfeszítéssel sem, különösen azért, mert az áru nem gyártható, nem elérhető a gyártónál vagy a beszállító külső raktárában, a gyártó olyan jelentős változtatásokat végzett, amelyek miatt a rendelés nem teljesíthető, vagy vis maior miatt, az eladó fenntartja a jogot a rendelés törlésére, amelyről e-mailben értesíti a vásárlót. Az eladó jogosult a rendelés törlésére abban az esetben is, ha a vásárló valótlan vagy félrevezető adatokat adott meg a rendelésben, amelyek nem ellenőrizhetők, például helytelen e-mail cím, telefonos kapcsolat vagy helytelen vagy nem létező vásárlói cím. Abban az esetben, ha a vásárló már kifizette a megrendelt áru részét vagy teljes vételárát, az eladó köteles a már kifizetett vételár részét a vásárlónak visszatéríteni arra a bankszámlára, amelyről a vételárat kifizették, 14 napon belül az eladó számlájára történő jóváírás napjától számítva.

IV. cikk

Fizetési feltételek

  1. Az e-shopban vásárolt áruért a vásárló az alábbi módok egyikén köteles megfizetni a vételárat az eladónak:

    • Utánvétes fizetés (kőzvetlenül a fuárnak fizet az áru átvételekor),

    • Online fizetés a CardPay fizetési kapun keresztül.

  2. Az áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad. Bármilyen kifizetetlen követelés esetén az eladó igényt tarthat az áru visszaszolgáltatására.

V. cikk

Szállítási feltételek

  1. Az eladó köteles az árut legkésőbb 15 napon belül elküldeni a vásárlónak az eladó által a vásárló számára történt rendelés visszaigazolása után, kivéve, ha másként állapodtak meg, vagy ha az e-shopban az árura vonatkozóan hosszabb szállítási idő nem volt feltüntetve.

  2. A szállítási idő, amelyen belül az eladó köteles az árut a vásárlónak szállítani, az egyes áruknál külön-külön van feltüntetve, és azt jelenti, hogy az adott áru az adásvételi szerződés megkötésétől számított hány munkanapon belül szokásosan kerül elküldésre (átadva a fuvarozónak), és függ az áru elérhetőségétől az eladó vagy a beszállítók raktárában. A szállítási idő tájékoztató jellegű. Az eladó raktárában elérhető áru általában 1-5 napon belül kerül szállításra. A beszállítói raktárban elérhető áru 5-21 napon belül kerül szállításra. Az eladó nem vállal felelősséget az áruk késedelmes szállításáért, amelyet a vásárló hibásan megadott címe okozott. A vásárló az áru tulajdonjogát annak átvételével szerzi meg a kézbesítési helyen, feltéve, hogy a teljes vételárat megfizette.

  3. Ha a rendelésben több áru található, és egy részük nincs raktáron, az eladó tájékoztatja erről a vásárlót, és lehetőséget biztosít részleges szállításokra.

  4. A számlát (adóügyi bizonylatot) az eladó az áruval együtt küldi meg a vásárlónak, vagy e-mailben a vásárló által megadott címre a rendelés feladása után. A vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul a számla elektronikus úton történő megküldéséhez a 2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, az NGM 23/2014 (VI.30.) rendelet és az elektronikus számlára vonatkozó egyéb jogszabályok értelmében.

  5. A vásárló köteles az árut a megállapodott helyen és időben személyesen átvenni, vagy gondoskodni annak átvételéről. Az áru átvételét a vásárló írásban igazolja aláírásával a küldemény átvételekor, ha az utánvétes fizetési módot választotta.

  6. Az eladó áru szállítási kötelezettsége teljesítettnek minősül, amikor az árut átadja a vásárlónak vagy a vásárló által megjelölt személynek a kézbesítési helyen. Az eladó szállítási kötelezettsége akkor is teljesítettnek minősül, ha a vásárló nem veszi át az árut a megállapodott időben és helyen, vagy megtagadja az áru átvételét. Ha a vásárló nem veszi át az árut, akár írásos szerződéstől való elállás miatt, akár anélkül, az eladó jogosult a vásárlótól a visszaküldés költségeit, valamint az áru visszaküldésének költségeit követelni, amelyeket jellegük miatt nem lehet postai úton visszaküldeni.

  7. Ha az eladó és a vásárló az adásvételi szerződésben nem állapodtak meg másként, az eladó köteles az árut a vásárlónak késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül szállítani. Ha az árut az eladó visszaigazolásától számított 30 napon belül nem szállítják, a vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől, ha az eladó a vásárló által biztosított póthatáridőn belül sem szállítja le az árut.

  8. A teljesítés helyének azt a helyet kell tekinteni, ahová az árut a vásárló által a rendelésben megjelölt szállítási helyre szállítják.

  9. Az eladó a vásárló részére a GLS és DPD szállítmányozó cégek szlovákiai fiókjain keresztül kézbesíti az árut. A szállítmányozó cégek az árut Magyarországon a vásárló által megjelölt címre szállítják.

VI. cikk

A tulajdonjog átruházása

  1. A tulajdonjog az eladóról a vásárlóra a termék eladótól vagy a fuvarozótól történő átvétele és a teljes vételár megfizetése után száll át.

VII. cikk

A fogyasztó jogai az áru indoklás nélküli visszaküldésére és a fogyasztó tájékoztatása

  1. A fogyasztónak minősülő vásárló az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve, valamint a 45/2014 rendelet a fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól alapján jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől az átvett áru kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ha az adásvételi szerződés tárgya áru szállítása, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől az áru kiszállítása előtt is.

  2. A fogyasztónak minősülő vásárló köteles az indoklás nélküli elállási jog gyakorlása esetén az elállási nyilatkozatot írásban legkésőbb az 1. bekezdésben meghatározott határidő utolsó napján az eladó kapcsolattartási címére, az eladó nyitvatartási idejében eljuttatni, vagy az eladó kapcsolattartási címére postai úton feladni, legkésőbb az 1. bekezdésben meghatározott határidő utolsó napján. Az elállási jog gyakorlása történhet e-mailben is az "Elállás az adásvételi szerződéstől" elnevezésű űrlap kitöltésével, amely az ÁSZF mellékletét képezi, és amelyet az eladó a megrendelés visszaigazolásával együtt küldött meg a vásárlónak, a *-gal jelölt mezők kitöltésével. A fogyasztónak minősülő vásárló köteles az elállási nyilatkozat eladó általi kézhezvételét követően az elállási nyilatkozat tárgyát képező árut az összes dokumentációval együtt – például az áruval együtt kapott eredeti számlával – legkésőbb az elállás napjától számított 14 napon belül visszaküldeni vagy személyesen eljuttatni az eladónak. A vásárló jogosult saját részére másolatot készíteni a visszaküldött számláról.

  3. A vásárló nem jogosult az árut utánvéttel visszaküldeni, ebben az esetben az eladó nem veszi át a küldeményt.

  4. Az eladó a fogyasztónak minősülő vásárlónak a szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott összes fizetést, beleértve a szállítási, kézbesítési és postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat, 14 napon belül visszatéríti az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva, de az eladó nem köteles a fizetést visszatéríteni, amíg az elállás tárgyát képező áru hozzá nem érkezik.

  5. A vásárló viseli az áru eladónak történő visszaküldésének költségeit.

  6. Az eladó a fogyasztónak minősülő vásárlónak a 4. bekezdés szerinti fizetést ugyanazzal a fizetési móddal téríti vissza, amelyet a vásárló használt. Ez nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy az eladóval más fizetési módban állapodjon meg, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban a fogyasztónak nem számítanak fel további díjakat.

  7. A fogyasztónak minősülő vásárló csak az áru értékcsökkenéséért felel, amely az áru tulajdonságainak és működésének megismeréséhez szükséges használatot meghaladó használatból ered.

VIII. cikk

A szerződő felek jogai és kötelezettségei

  1. Szerződő feleknek minősül az eladó és a vevő.

  2. A vevő köteles:
    a) átvenni a megrendelt árut,
    b) kifizetni az átvett áruért a megállapodott árat az eladónak,
    c) ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, illetve magát az árut az átvételkor.

  3. Az eladó köteles:
    a) a vevőnek az árut a kívánt minőségben, mennyiségben és a megállapodott áron leszállítani,
    b) az áruval együtt vagy utólag e-mailben elküldeni a vevőnek az áruhoz tartozó összes dokumentumot, beleértve az áru vásárlási számláját is.

IX. cikk

Az internetes áruház www.gekkogumi.hu garanciális és reklamációs feltételei

  1. Csak az eladónál vásárolt és a vevő tulajdonát képező árut lehet reklamálni.

  2. Ha a vevő fogyasztónak minősül, a 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet szerint bizonyos tartós fogyasztási cikkek esetén 10 000 HUF-tól, de nem haladva meg a 100 000 HUF-t, 1 év garancia van, 100 000 HUF-tól 250 000 HUF-ig 2 év garancia, 250 000 HUF felett pedig 3 év garancia. Ha a vevő használt árut vásárolt és erről tájékoztatást kapott, a jótállási idő 12 hónap. A felhasználó a jótállási igényét a jótállási idő alatt érvényesítheti, az idő betartásának elmulasztása jogvesztéssel jár.

  3. A jótállási idő a vevő általi átvétel napjától kezdődik.

  4. A vevő köteles azonnal, a hiba felfedezése után reklamálni az eladónál.

  5. Az eladó felelőssége nem vonatkozik az alábbi okokból bekövetkezett hibákra:
    a) a termék mechanikai sérülése, amelyet a vevő okozott,
    b) helytelen használat, amely nem felel meg a használati utasításnak,
    c) a termék használata olyan körülmények között, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetének, a használati útmutató szerint,
    d) a termék gondozásának és karbantartásának elhanyagolása,
    e) a termék túlterhelése,
    f) a dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban szereplő feltételek megsértése vagy egyéb jótállási feltételek megsértése.
  6. Az eladó felelőssége nem vonatkozik a természeti katasztrófák által okozott hibákra sem.

  7. Az eladó felelőssége nem vonatkozik a termék (vagy annak része) természetes elhasználódására. A hibának nem minősül a termék minimális tartóssági vagy fogyaszthatósági ideje, amely rövidebb időtartamra korlátozódhat. A minimális tartósság, a használhatósági idő, a fogyaszthatósági idő vagy hasonló idő a terméken van feltüntetve, ha a termék ilyen jelölésre kötelezett.

  8. Egyszerűbb esetekben a reklamáció elektronikus úton is intézhető részletes fényképek és szükséges dokumentumok (beleértve a kitöltött reklamációs űrlapot) beküldésével. Bonyolultabb esetekben a reklamált árut az eladó címére kell küldeni (Nicholtrackt s.r.o., Fiľakovská cesta 24, 98401, Lučenec), de nem utánvéttel, mert ebben az esetben a csomagot nem veszik át, vagy személyesen lehet elvinni az eladó kapcsolattartási címére. Az árut megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A vevő jogosult az árut ajánlottan, esetleg biztosított küldeményként elküldeni. Az áruhoz mellékelni kell a vásárlási bizonylat másolatát (számlát) és a hiba leírását, vagy a kitöltött Reklamációs űrlapot a vásárlási bizonylattal együtt. A reklamációs technikus határozza meg a reklamáció kezelésének módját. A reklamáció írásban (postai úton, e-mailben az [email protected] címre) vagy személyesen nyújtható be.

  9. Az eladó visszaigazolja a reklamáció átvételét és megfelelő formában kiadja a vevőnek a reklamációs bizonylatot. A reklamáció benyújtásának napja az a nap, amikor azt az eladó átvette, de legkésőbb az, amikor az eladó megakadályozza vagy megtiltja a reklamáció átvételét. Ha nem lehetséges azonnal átadni a reklamációs bizonylatot a vevőnek, az eladó köteles azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt megküldeni. Az eladó írásban küldi meg a vevőnek a reklamációs jegyzőkönyvet.

  10. Az eladó köteles a reklamáció kezelésének módját azonnal, bonyolult esetekben 3 napon belül meghatározni a reklamáció benyújtásától számítva. Indokolt esetekben, különösen ha bonyolult műszaki értékelést igényel a termék, legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamáció kezelésének meghatározása után az eladó azonnal kezeli a reklamációt, indokolt bonyolult esetekben a reklamáció később is kezelhető, de nem haladhatja meg a 30 napot a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamáció kezelésének 30 napos határidejének eredménytelen lejárta után a vevő jogosult elállni a vásárlási szerződéstől, és visszatérítést kap a teljes vételárért, vagy jogosult az áru cseréjére egy újra.

  11. A vevő jogai a reklamáció benyújtásakor:
    a) ha a hiba javítható, a vevő jogosult arra, hogy a hiba díjmentesen, időben és megfelelően legyen javítva, és ez a hiba indokolatlan késedelem nélkül legyen eltávolítva,
    b) a vevő a hiba kijavítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részére vonatkozik, akkor a rész cseréjét, ha ez az eladónak nem jelent aránytalan költséget az áru ára vagy a hiba súlyossága tekintetében,
    c) ha a hiba nem javítható és akadályozza a termék megfelelő használatát, a vevő jogosult a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hiba javítható, de az ismételten előfordul a javítás után, vagy ha több hiba van jelen, amely miatt a vevő nem tudja rendesen használni a terméket,
    d) más nem javítható hibák esetén a vevő jogosult a termék árának megfelelő csökkentésére.

  12. A reklamáció akkor tekinthető elintézettnek, ha a reklamációs eljárás befejeződik a hibás áru kijavításával, cseréjével vagy a vételár visszatérítésével, írásbeli felhívással az átvételre vagy annak indokolt elutasításával. A reklamációs eljárás eredményéről a vevő törvényes határidőn belül tájékoztatást kap. A vevő aláírással igazolja a reklamáció kezelésének személyes átvételét. A reklamáció kezelésének átvételének igazolása a szállítmányozási vállalat visszaigazolása is, ha a vevő nem személyesen veszi át a reklamáció kezelését.

  13. A vevő köteles az áru átvételekor ellenőrizni, hogy a csomagolás vagy az áru sértetlen-e (az áru átvételére vonatkozó utasítások szerint), mivel az áru szállítás közben megsérülhet. A vevő köteles az árut kicsomagolni és a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni. A vevő a termék sértetlenségét aláírásával igazolja a futárnak az áru átvételekor.

X. cikk

Záró rendelkezések

  1. Ezek az ÁSZF vonatkoznak a jelen ÁSZF hatálya alatt megkötött adásvételi szerződésre.

  2. A vevő köteles a megrendelés elküldése előtt megismerni az ÁSZF-et, amelyet a megfelelő négyzet bejelölésével igazol a megrendelés folyamatában.

  3. Ezek az általános szerződési feltételek és a reklamációs feltételek a vevő számára a vállalat székhelyén megtekinthetők, és az e-shop internetes oldalán, a www.gekkogumi.hu oldalon vannak közzétéve.

  4. Az adatvédelmi dokumentáció a www.gekkogumi.hu internetes oldalon, az Adatvédelem szekcióban található.

  5. A vevő beleegyezik abba, hogy harmadik felek értékelési kérdőíveit kapja, amelyek révén a vevő kifejezheti elégedettségét az eladó e-shopjában történt vásárlással kapcsolatban.

  6. Amennyiben a fogyasztó nem elégedett az eladó által a reklamáció kezelésének módjával, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért. Ha az eladó elutasítja a jogorvoslati kérelmet, vagy 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztó panaszt tehet a
    1. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál:
      • Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

      • Postacím: 1428 Budapest, PF:20.

      • GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

      • Telefonszám: +36 1 459 4800

      • Faxszám: +36 1 210 4677

      • E-mail: [email protected]

    2. Esetleg a Budapesti Békéltető Testületnél:
      • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

      • Postacím: 1253 Budapest, PF: 10.

      • Telefonszám: +36 1 488 2131

      • Faxszám: +36 1 488 2186

      • E-mail: [email protected]

  7. A fogyasztó emellett az Európai Unió online vitarendezési platformját is igénybe veheti a vitája alternatív megoldására, amely a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen érhető el. Az alternatív vitarendezés indításának díjairól szóló információk a konkrét alternatív vitarendezési szerv internetes oldalán találhatók.

  8. Abban az esetben, ha a vevővel kötött szerződés feltételei eltérnek ezen ÁSZF rendelkezéseitől, a szerződésben szereplő feltételek elsőbbséget élveznek az ÁSZF rendelkezéseivel szemben.

  9. Kapcsolat: Nicholtrackt s.r.o., Fiľakovská cesta 24, 98401, Lučenec, E-mail: [email protected] , telefon: +36 303 555 011.

  10. Ezek az általános szerződési feltételek, beleértve azok elválaszthatatlan részeit, 2024. szeptember 1-jén lépnek hatályba és válnak érvényessé.

Nicholtrackt s.r.o Veľkoobchod s pneumatikami.
Fiľakovská 24 Lučenec SK 984 01
cislo infolinka horne $$ Shop Nicholtrackt sro Shop Nicholtrackt sro
Nicholtrackt s.r.o
Fiľakovská 24 Lučenec SK 984 01
cislo infolinka horne Predajna Nicholtrackt s.r.o
Üzleti feltételek gekkogumi.hu > Üzleti feltételek